Snoris

  
 
Jag och Anna i skolan och hallon jag hade köpt med mig efter simningen
 
Hallåj! Någon mer som blev lika chokad som jag imorse över att vakna och se snö utanför fönstret? Hahah, trodde jag verkligen inte. Men lär väl försvinna inom någon dag. 
 
Haft ett kemiprov idag som var riktigt svårt! Eller var det jag som pluggade för lite...? Ska komma ihåg att inte spara allt plugg till sista dagen. Idag har jag för första gången på länge inget inplanerat efter skolan då jag är alldeles för snorig och var tvungen att sjukanmäla mig från jobbet. Kan ju inte stå och snora över någon annans mat och när man tar beställningar... Så jag och Anna var in till stan en kortis och nu ska jag laga pannkakor och sen bara ta det lugnt. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!