Vinrött från NLY

 
Croptop // volangtopp // Långärmad med V-ringning
 
Linne med Volang // linne med spets // Långärmad
 
Jag har insett att mina jeans som jag köpte innan vi åkte till Gran Canaria (och som jag i stort sett har använt hela den här veckan hehe) skulle passa sjukt bra med en vinröd topp. Dom är ju lite mörkare i färgen så behöver något som kontrast utan att det blir för sommrigt. Har ingen bra bild på mina jeans så lånar 2 bilder på dem från Tiger of Swedens hemsida. Alla toppar är från Nelly och kostar mellan 149-299kr, vilken är eran favorit?♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!