Glass i stora lass

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har varit en riktig glassdag och jag har ätit det hela 3 gånger idag! Kulglass, pinnglass och yoghurtglass. Hahah. Man får passa på när det är semester helt enkelt. Haft en supermysig kväll med mina systrar, åt på subway, kolla i butiker, snackade massa och spelade lufthockey. Som vanligt ligger jag uppe sent och bloggar för att vi har så segt internet... Men ska sova nu, är sista hela dagen här imorgon innan vi åker hem på lördag eftermiddag, så ska se till att vara utvilad så jag kan njuta till fullo. Godnatt och sov så gott♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!