Samtal till Usa

 
Min fina vän och jag♥
 
Haft en riktigt lång dag och vart i skolan från 8:20 till 16:25. Blir helt slut av att gå på 5 lektioner på rad + skolfoto, fick dessutom inte mycket sömn igår då jag pluggade till en debatt vi skulle hållit idag men som blev uppskjuten till på fredag ^^. Mötte upp My efter skolan och åkte hem tillsammans, perfekt att våra scheman klickar så vi kan åka till och från nacka tillsammans. 
 
Jag ringde till Linnea (som är i Usa det här året) nu på kvällen och kändes mer än välbehövligt efter denna långa onsdag. Var så kul att få höra hennes röst igen och satt och snackade i över en timme om allt och inget. Gud vad jag saknar den tjejen alltså! Hade mer än gärna åkt dit och gå i skolan där i ett år tillsammans med henne♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!