Dagen

 
 
Gamla träningsbilder i brist på annat
 
Är helt slut. Har haft en lång men rolig skoldag och åkte och tränade med Olivia när jag slutat. Passade på att förnya mitt gymkort så nu kan jag träna hur mycket jag vill. Eller ja så mycket jag orkar då. Idag körde vi kondition som uppvärmning, magstyrka och lång stretch ^^. Blir riktigt kul när man är två, bara man inte flamsar för mycket hahah. 
 
Pappa och Anna jobbar sent idag så jag, My, Olivia och Isa fixade middag tillsammans och dansade runt i lägenheten hahah. Nu blir det plugg och sen PH om 1,5h timme. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!