I'm back

 
 
 
Heeej har haft bloggen nedstängd i lite mer än ett dygn eftersom jag funderat på att sluta blogga. Meeen har ändrat mig igen och tänker fortsätta uppdatera så mycket jag kan. Senaste dagarna har jag vart i skolan, jobbat, övningskört, tagit det lugnt, käkat thaimat, träffat Julia m.m Och idag har jag kopplat in mina nya dator! :D Superglad men internet fungerar rätt kasst så måste försöka fixa det nån dag. Annars har jag och My suttit och pluggat i mitt rum samtidigt som vi poppat musik. Mycket roligare att plugga med musik och sällskap.
 
Har även hunnit med en fika bestående av kakor, chokladtårta och paj med äppel rabarber och kokos. Jävlar vad gott allt var! Riktigt lyx som fick alla bakverk av My och Isas mormor ^^. Nu ska jag och My träna bort alla sötsaker. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!