Måndags shopping

 
 
Vaknade denna måndag och kände mig fett otagg på att gå till skolan, men lyckades släpa mig dit och blev en helt ok dag ändå. Halva klassen hade labb som jag gjorde förra veckan så fick en välbehövlig håltimme och kunde göra klart morgondagens läxa vilket innebar att jag inte behövt plugga nåt alls nu på kvällen ^^ (väldigt ovanligt)
 
Efter skolan åkte jag och Anna in till stan där jag köpte ett par skitsnygga jeans, dock är de dubbelt så dyra som mina dyraste jeans så vet inte om jag ska behålla dem eller ej :/ Verkligen beslutsångest, men har 30 dagar att bestämma mig som tur är. Ann a köpte mat på Tacobar och jag hängde med och käkade chips och höll henne sällskap. 
 
Kom hem och gav mig ut på en löprunda med Olivia och körde lite styrka och stretch innan middagen också. Hahah har verkligen hunnit med massor idag trotts att jag slutade 16:05 ^^♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!