Nya hörlurar

 
Har gått runt med trasiga hörlurar i säkert 2 månader nu och idag har jag äntligen köpt nya!! Vet inte vad det är med mig och hörlurar men det slutar alltid med att de börjar glappa eller att ena luren slutar fungera. Valde iaf att köpa lika dana som sist för de höll i hela ett halvår (!), menar alla samsunglurar slutar fungera efter 2-3 månader och är inte lika bra ljud.
 
Nog om hörlurarna. Idag hade jag bara 2 lektioner så var superskönt. Var tyvärr tvugen att plugga till morgondagens matteprov så slapp inte skolan helt ändå :/. Var hemma några timmar och sen åkte jag och jobbade. Är helt slut, och nu längtar jag bara att få lägga mig i sängen, låta benen vila och blunda, så ska avsluta det här. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!