Träningsvärk

 
En något överexponerad jag, lyckades rädda bilden någolunda genom att lägga på skuggor och en svartvit-effekt
 
Jäklar vilken träningsvärk jag har idag! Körde både mag och rumpstyrka igår och känns i varje rörelse jag gör och gjorde det inte direkt bättre att jag jobbade idag. Kändes liksom i hela magen så fort jag skulle sätta på lock på en mugg och när man trycker på pumpen för att få fram choklad sås,  hahah men så går det efter att ha tagit ett alldeles för långt uppehåll från träningen. Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan jag blir alldeles för trött. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!