Johannas 18årsfest

 
Filip var kanske inte den bästa fotografen hahah, men denna var iallafall minst suddig
 
 
Min, Annas, Julias och Felicias present till Johanna
 
 
Filip, jag och Anna ^^
 
 
   
 
Jag i prinsesskronan vi köpte till Johanna och Anna som dansar //  Jag och Julia på festen
 
Efter en lång och stressig dag på jobbet så åkte jag hem och duschade innan Anna och Filip plinga på dörren. Gjorde oss redo för kvällen och blev en del klädprovande (för min och Annas del). Sen åkte vi hem till min pappa och var där ett tag innan vi drog vidare hem till Johanna. Hade en väldigt bra kväll och var kul att träffa folk jag inte sett på länge. Men sen blev det väl mindre kul och jag lyckades trampa på en glasbit och det var blod överallt.. Lyckades dra ut glasbiten själv och sen hjälpte mina fina vänner mig att plåstra om såret så relativt gick bra ändå. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!