Middags mys♥

 
Hej på er! Haft en riktigt bra måndag, gjorde verkligen susen att gå upp lite tidigare imorse och ta tid på mig och äta en ordentlig frukost! Blev så mycket piggare då. Höll mitt svenska tal i skolan och fick mest positiv kritik så är riktigt nöjd. Alltid lika stor lättnad när muntliga uppgifter är avklarade - hatar att ha tal och presentationer för en massa människor och bli bedömd på det...
 
Eftersom Olivia åkte iväg med skolan imorse och är borta tills på fredag, Isa hade fotbollsträning till halv 9, My sov hos en kompis och pappa och Anna jobba sent så var det bara jag som var hemma av familjen idag. Vilket typ annars aldrig händer! Så bjöd över Julia och vi fixade korvstroganoff, ris och sallad som vi åt till middag. En väldigt underskattad rätt enligt mig. Var riktigt mysigt att catcha upp och planera lite inför helgen. Är sjukt taggad ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!