När man slipper stressa

 
 
Godmorgon! Ännu en tisdag med inställd förmiddagslektion tack vare att ettorna har nationella ^^. Så fick sova ut och gick sen upp och fixade frukost bestående av kanelstekta äpplen, te och yoghurt med jordgubbar. Blir på så mycket bättre humör när jag slipper stressa på morgonen, men tyvärr blir jag ofta tvungen att stressa bara för att jag vill få så mycket sömn som möjligt på vardagar. Men ska försöka välja ut vad jag ska ha på mig idag och sen bege mig till skolan. Hoppas ni får en bra dag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!