Palma dag 2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi promenerat runt på varenda gata i Palma (känns det som iallafall) och är nu tillbaka på hotellet helt slut i benen. Efter hotellfrukosten imorse promenerade vi ner till hamnen och kollade på alla segelbåtar. Sen vidare in i ett bostadsområde med massa små mysiga hus med charmiga balkonger och med apelsinträd utanför. Efter att ha gått i 1,5h köpte vi iste och Olivia hittade sin favorit godis - maltesers och satte oss i solen och vila lite. Sen begav vi oss till shoppinggatorna där jag hann slarva bort mina solglasögon för att sen hitta dem igen en timme senare. 
 
Slog oss ner på en uteservering och åt pizza och sallad till lunch. Sen blev det mera shopping och jag hittade både en tröja och en klänning jag gillar starkt. Stannade till på ett cafe och vilade benen och drack den godaste varma chokladen jag smakat. Var typ lika tjock som smält choklad och smakade choklad mousse ^^. Nu ska vi ta det lugnt ett tag och sen beger vi oss ut för att äta middag. Hoppas ni haft en bra dag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!