Problemet (snart) löst

 
Hej på er! Vaknade ont med lite halsont imorse som blivit sämre under dagen och börjat snora en massa :'( snyft. Jag som precis blivit frisk?? Hoppas verkligen inte att det blir värre tills imorgon när det är valborg och allt!
 
Annars har jag klarat mig igenom en 9 timmars lång skoldag idag och sen åkte jag till Elgiganten för att lämna in kameran. Killen som står vid återlämningsdisken kollar på kameran och knäpper några bilder utan minneskort och då fungerar det som det ska. Sen går han och hämtar ett annat minneskort och då funkar det också. Riktigt konstigt då vi redan testat att sätta i ett annat minneskort.. Men är otroligt lättat att det var det billigaste med kameran det var fel på! Skulle få ett nytt bara jag kom förbi med kvittot imorgon då det va så nytt ^^. Så förhoppningsvis så går kameran att använda imorgon! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!