Rosa gröt

 
Mellis från förra veckan bestående av havregrynsgröt med kokos och hallon
 
Gav mig ut på en powerwalk/löparrunda med Julia precis som jag skrev tidigare. Kände att jag inte hade fått njuta av det fina vädret tillräckligt mycket idag så var riktigt skönt att få komma ut. Blev lite missförstånd vart jag och Julia skulle mötas så sprang till tallkrogen och sen tillbaka till skogskyrkogården där vi gick ett varv tillsammans och sen sprang hem från tallkrogen. Så kul att prata om vad som hänt den senaste veckan och catcha upp lite^^
 
Nu ska vi fixa lite smoothies och sen ska jag lägga mig i sängen. Är så trött! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!