Från dagarna på Gräddö

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heej sitter just nu i bilen på väg till Borlänge och passar på att blogga nu innan vi kör ut i skogen och internetteckningen försvinner. Ska bli mysigt att få träffa mormor och morfar som redan är där. Inte träffat dem sen midsommar då jag stannat i stan och jobbat när mamma och Olivia åkt dit för att hälsa på.
 
Men idag så tog jag och Viktor sovmorgon och sen när han åkte iväg och jobba så mötte jag upp Anna och Ella i stan en snabbis. Så typiskt att jag och Anna kommer gå om varandra och inte vara hemma samtidigt förän skolan börjar. Men är bara 2 veckor kvar nu (hur kunde lovet gå så fort???) så ska passa på att njuta av ledigheten! Puss❤

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!