Jobb och sommarlovsplaner

 
Hej på er! Känndes som alla skulle tillbaka till stan från sin semester och valde att stanna och äta på vårt mcdonalds. Rätt stressig dag med andra ord och ont om personal så jag var tvungen att jobba över en timme. Men nu sitter jag på bussen hem för att äta middag med mamma och Olivia. 
 
Sen när Viktor har slutat ska jag åka till honom, passar på att ses varje ledig stund nu då jag ska åka iväg till stugan i Borlänge imorgon eller på tisdag (inte helt bestämt än). Håller också på att planera in en Gotlandsresa veckan innan skolstart med några av mina tjejkompisar så är kul att ha lite saker att se fram emot. Puss❤

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!