Kajsas

 
Hallåj! Nu har skolan dragit igång igen och mitt sista "sommarlov" är över. Lite sorgligt ändå. Men är samtidigt taggad på att gå i trean och allt som kommer hända iår. Jag och Viktor firade iallafall sista dagen av lovet genom att ta sovmorgon och sen fixa pannkakor till lunch innan vi åkte till stranden och sola och hoppade från hopptorn. Hann även in till stan och köpa shorts och en tshirt till honom innan vi åkte hem till mig och åt middag. 
 
Har haft skola både igår och idag, men sluta redan vid 20 i 1 idag så har även hunnit med att jobba 6,5h timme. Nu ska jag städa lite och sen gå och lägga mig. Är så trött efter att ha stått upp hela dagen och taggar 9 timmar jobb imorgon. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!