Uppdatering från skogen

 
 
 
 
 
 
 
 
Heej har varit riktigt bra väder här i stugan så större delen av dagen har spenderats i en solstol. Pluggat lite körteori, sovit lite, lyssnat på musik osv. Blev lite molnigare på eftermiddagen så då drog jag ut och sprang runt sjön även om det såklart skulle bli varmt och soligt igen så fort jag fått på mig springskorna. Blev även en simtur efter joggingturen för att svalka mig i det lite för kalla vattnet. Jag, mamma, mormor och Olivia spelade kort efter middagen och nu sitter jag vid datorn och läser igenom lite mejl och bloggar. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!