Familjemiddag

 
 
 
 
Äntligen fredag och äntligen har jag fått hem mitt nya objektiv! ^^ Glad att jag sluppit all otur idag, men andra har tyvärr tappat bort datorer, tappat mobiler i marken och stukat fingrar m.m. Åkte in till stan och kollade på present efter skolan och sen när jag kom hem satte jag mig och kollade på senaste avsnittet av Vampire Diaries. Var så sorgligt att jag var tvungen att fälla några tårar :(
 
När resten av familjen kom hem satte jag mig i köket och snackade, blandade läskdrinkar och fixade sallad medans pappa och Anna gjorde iordning maten. Alltid lika sena middagar på fredagar här hemma hahah, var inte färdigt att äta förän vid halv 9. Men är ändå skönt att inte behöva komma hem och stressa med maten nu när det äntligen är helg. Hoppas ni får en bra kväll!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!