Jobb och födelsedagsfirande

 
 
 
Idag väckte vi mamma med sång, paket och frukost på sängen. Även om hon legat vaken i över 1 timme och väntat hahah. Tyvärr var jag tvungen att skynda mig iväg till jobbet där jag sen spenderat större delen av dagen. Var hur stressigt som helst då de bytt kassasystem och jag inte hittar någonting längre. Men förhoppningsvis så kommer jag in i det rätt fort och blev ju lättare efter nån timme. Fick lite smått flashback till första dagen då jag var osäker på allt och inte hade en aning om vad jag gjorde hehe. Men gick bra och var glad när jag äntligen fick åka hem. 
 
Kvällen har spenderats med mamma, mormor, morfar och Olivia med en stor skål godis framför mellon. Nästan precis som när man var liten då lördagsgodiset och att få stanna uppe och titta på tv var det bästa på hela veckan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!