Nya boots

 
 
Fick ju en snowboard i födelsedagspresent som jag blev hur glad som helst över. Dock upptäckte jag i förrgår att mina snowboardskor är för breda för bindningen! Lite sådär panik eftersom det inte var så långt kvar till avresa. Mina gamla boots var herrmodell och passade även till step-in-bindning och var därför extra breda och hade små plastbitar på kanterna som jag försökte fila bort för att få dem att passa. Men lyckades inte.
 
Så idag åkte jag och pappa till Länna efter skolan och tänkte byta bindningen, men tyvärr fanns det bara 1 bindning kvar i herrmodell och Large. Fick då pröva ett par nya boots som var lite väl dyra så var inne på att byta bräda för att få allt att fungera... Men slutade med att jag köpte bootsen ändå för ville inte byta bort brädan jag fått! Så nu har jag ett par snygga, lätta och glittriga snowboardboots som passar i bindningen! Riktigt nöjd även om det blev en hel månadslön som fick gå åt... Skönt att allt är fixat nu när det är mindre än 2 dygn kvar tills avresa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!