Så mycket att göra och så lite tid!

 
 
Bilder från dagens goda middag som bestod av laxsoppa som vi åt tillsammans med sallad och bröd
 
Haft en riktigt stressig och jobbig dag idag och glad att den börjar gå mot sitt slut även om jag inte hunnit med allt som skulle behövts göras. Oroat mig för snowboarden hela dagen så är skönt att det nu är löst. Men har ännu inte hunnit packa allt, har massor som ska göras imorgon, fysikprov att plugga till, religions inlämning som ska vara klar på fredag och blogginlägg som ska göras till pappas hemsida.
 
Inte nämnt det än men har börjat jobba på kläder.nu och ska blogga om kläder och mode samt länka till modenyheter så är en del fix med det för att lära mig allt med HTML koder, speciella länkar osv. Nej nu ska jag ta tag i allt som måste göras. Får kämpa in i det sista innan jag tar sportlov!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!