Snart ska här fotas igen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Favorit bilder från det senaste året tagna med canon eos 500D och canon 50mm 1,8 II
 
Klarar mig inte utan mitt macro-objektiv så har nu beställt hem ett nytt. Hoppas verkligen det hinner komma innan sportlovet så jag kan ta massa härliga och grymma bilder i Val Thorens!! Älskar att man kan ta bilder med lågt bländartal så det blir ett kort skärpedjup (suddigt i bakgrunden) och på sätt framhäver motivet och skärpan. Blev jättesugen på att fotografera nu när jag plockade ihop alla bilderna till inlägget! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!