Årsresumé Augusti 2014

 
Åkte till mormor och morfars landställe och tog dagliga promenader runt sjön
 
 
 
En typisk sommarlunch med ost, räkor och kex
 
 
Köpte det här fina linnet och gick ut och fotade i skogen
 
 
Åt massa goda efterrätter
 
 
Promenerade runt utan skor och hade det allmänt sköna sista dagar på sommarlovet
 
 
Åkte hem till Stockholm och var och lunchade i stan med pappa och Olivia
 
 
 
Köpte mina hösstskor av min första lön från McDonald's
 
 
 
Sen kom skolan igång och jag la inte upp lika mycket bilder utan tog bilder som jag fotat i juli

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!