Fredag och lördag

   
 
Inte blivit mycket tid till bloggen de senaste dagarna. I fredags var jag helt slut när jag kom hem och åt pizza och kollade på film med familjen på kvällen. På lördagen övningskörde jag med pappa till jobbet, sen jobba jag i 4 timmar. Gick faktiskt förvånandsvärt lätt med tanke på att jag inte vart där sen 1 December pga att jag vart sjuk och ledig. Anna kom och mötte upp mig när jag slutat och då åkte vi till Farsta och fixade presenter. Tycker det är assvårt att hitta på presenter men hitta tillsist 2. 
 
Sen åkte vi hem till mig och fixade iordning oss och åt middag innan vi drog iväg. Var första 18årsfesten för iår och firade Anna och Emelie från skolan. De hade fixat riktigt bra med ballonger och uvlampor m.m så var kul! Den första bilden snodde jag från Mys snapchat från i fredags och den andra från Elinors instagram på ena födelsedagsbarnet.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!