Önskar man hade tid att ta det lugnt

 
Bild på min fina syster
 
Var riktigt trött när jag steg upp imorse och har längtat hem till sängen hela dagen. Dock har jag massa plugg och annat som måste fixas idag så har inte tid att ta en lugn mysdag för tillfället. Har bockat av 4 saker på min to do list idag iaf, fixat både inköpslista och spellista till min fest om 1,5 vecka, lämnat tillbaka en kjol på H&M som jag inte ville ha och jobbat med ett blogg projekt jag eventuellt ska göra.
 
Nu blir det massa plugg, har både en samhällsinlämning att skriva och en engelska redovisning att förbereda. Hoppas ni får en bra tisdagskväll.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!