Shopping från Bangkok

 
 
 
Allt jag köpte på forever 21, mönstrad vardagsklänning 900 bath // kjol 500 bath // vitt linne 700 bath // blus 1300 bath
 
 
tröja från American Eagle 990 bath // jeans från American Eagle 1450 bath
 
 
Brun väska från minibutik 67kr // svart väska från Berska 325kr
 
Blev en del shopping de 2 sista dagarna i Bangkok köpte 2 klänningar, 2 långärmade, 3 linnen, 2 blusar, 1 kjol, två väskor och ett par jeans och sen ett par jeansshorts som jag köpte på Phi Phi island. Är hur nöjd som helst med allt! Den blåa klänningen jag köpte har jag redan att jag ska ha på en 18års fest om 2 veckor ^^
 
Var egentligen inte tänkt att jag skulle köpa 2 väskor, men hitta den bruna först för 270 bath, vilket betyder att den kosta ynka 67 kr och sen den svarta hitta jag på rea på Berska och var helt perfekt så var tvungen att köpa den med. Det dyraste jag köpte var American Eagle jeansen som kosta 1450 bath, men eftersom man delar priset på 4 för att få svenska kronor så blir det bara 375 kr! Så allt var riktigt billigt och tror allt tillsammans blev 2000kr

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!