Söndagsfrukost

 
 
Godmorgon, tog sovmorgon idag och har precis ätit frukost. Skulle egentligen ha jobbat både igår och idag men eftersom jag hostar massor så tar jag det lugnt istället. Var hemma och kollade på film med pappa och Olivia igår, åt tacos och godis som jag längtat så mycket efter! 
 
Idag ska jag åka in till stan för att träffa Anna. Inte träffats på över 3 veckor nu och saknar henne så mycket! Har en hel del att snacka om och ta igen, hostan hindrar mig inte från att träffa henne. Hoppas ni får en bra söndag. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!