Från Ulricehamn till Göteborg

 
 
Har spenderat två mysiga och varma dygn i tält på en camping i Ulricehamn. Men var ändå rätt skönt att åka vidare till Göteborg idag där vi ska bo i ett riktigt rum. Solat och tagit mina första dopp för iår både igår och idag. Solen har verkligen stekt vilket har resulterat i att jag bränt mig rejält. Inte alls skönt och alla kläder skaver på det röda så det gör inte direkt saken bättre.
 
Otroligt nog har jag och Olivia bara tagit 3 bilder med systemkameran under den här resan, vilket annars aldrig händer. Men nu ska vi snart ut på stan och äta och bryta den trenden. Puss♡

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!