Tillbaka i Stockholm

 
 
Heej, igår åkte vi hem från Göteborg så större delen av dagen spenderade jag sovandes i en bil. Men gjorde iallafall ett 2 timmars stopp i Borås för att gå på Nelly outleten där. Blev ingen shopping för mig men både mamma och Olivia fyndade många fina plagg där. När vi kom hem packade jag upp snabbt och sen åkte jag hem till Viktor för att träffa honom efter en vecka ifrån varandra. Åkte och handlade mat direkt men missade såklart bussen hem så middagen var inte klar förän kl 23. Men var iallafall riktigt gott och sen åt vi kokoskvarg och melon till efterrätt. Försöker undvika socker lite grann då det blivit alldeles för mycket på sistone så var ett riktigt bra alternativ. Hoppas ni också hade en bra kväll. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!