3 dagar av plugg kvar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från sommaren 2014
 
Är så sjukt taggad på sommarlov! Ska verkligen ta vara varenda minut av ledigheten och njuta till max. Äntligen kommer jag ha tid att fotografera, träna, baka, umgås med familj och vänner, bada och bara vara. Sen kommer såklart lite jobb också vara nödvändigt, men blir förhoppningsvis väldigt kul att jobba på caféet där jag fått anställning nu i sommar. Kommer säkert känna att det är skönt att få göra lite nytta också och inte bara slappa hahah. 
 
Fysik nationella imorgon och sen har jag bara teknik kvar med rapport+redovisning och kompletering av prov att göra innan jag går på lov. Känns så sjukt skönt att få avsluta allt som man stressat över så länge. Fått reda på flera betyg så känns även väldigt bra att veta att allt slit lönat sig. Nu ska jag återgå till att läsa om krafter och fysikens lagar. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!