Första dagen på sommarlovet

 
 
 
Heej! Har haft en väldigt bra första dag på sommarlovet. Började med att äta god frukost för att sen möta upp Felicia. Frida och Johanna för att köpa present till Julia. När det var klart åkte jag hem och bytte om till badkläder för att sola. Var helt vindstilla och jag, My och hennes kompis Ella kunde knappt ligga stilla för att det blev så varmt i solen. Som tur var hade vi saft och vattenmelon att svalka oss med!
 
Gick upp och duschade och drog sen till slussen för att träffa Anna. Köpte smoothie och åkte tillsammans till filmhuset, precis vid gärdet, där vi bytte våra summerburst biljetter till band. De kommer funka som inträde så vi slipper gå runt med en pappersbiljett. Hur smidigt som helst!
 
De hade byggt upp en sjukt stor scen och ett tivoli på området så nu är jag ännu mer taggad! Ska göra mig iordning till Julias 18års middag nu puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!