Officielt sommarlov!

 
Mobilbilder tagna med min extremt bra samsung galaxy S2 haha. Anna och jag på väg till festen i fredags, bild på min och Viktors middag igår och första lunchen på sommarlovet  ^^
 

När jag kom till Tcentralen igår kväll så var det en kontaktledning som blivit nedriven så att det såklart inte gick några pendeltåg. Men blev att ta en 50 minuters omväg till Viktor med tunnelbana till Kista och buss därifrån. Fixade ihop kycklingtacos till middag med egen salsa, gucamole och kryddning, vilket gjorde att vi inte hade ätit klart förän vid halv 10 haha.
 
Idag har jag haft skolavslutning! Med kort samling med klassen med glass och godis och sen sång och tal i aulan som alltid. Så sjukt skönt att äntligen ha sommarlov och ledigt i nästan 10 veckor nu!! Mindre skönt är att jag fick ont i magen och behövde åka hem efter att ha ätit thaimat till lunch med 9 andra från teknik. Känns lite bättre efter att ha sovit 3 timmar men har fortfarande ont så blir att vara hemma ikväll. En lugn start på lovet för min del alltså. Kan dock behöva ladda upp krafterna inför Summerburst i helgen! Fixade en spellista med låtar från alla artisterna och har taggat hela kvällen ^^. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!