senaste dagarna


 
 
 
 
Heej, inte blivit mycket tid över de senaste dagarna. I tisdags var jag och Viktor på ikea och handlade bland annat överkast och filtar till hans lägenhet. Passade såklart på att äta ikeas goda köttbullar, riktigt värt med barnmeny för 15kr. På onsdagen var vi till barkarby outlet och shoppa och sen åkte vi hem till mig, åt middag med pappa och Anna och spelade billjard. Igår tog vi det bara lugnt så var riktigt skönt. 
 
Just nu är jag på väg hem från jobbet och är superhungrig då det var förseningar på pendeln imorse och jag bara hann äta frukt till frukost. Men har som tur var en sallad i väskan som snart ska bli uppäten. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!