Bananpannkakor

 
God eftermiddag. Sovit dåligt i natt och vaknade vid både 3 och 5 för att jag hostade så mycket och kallsvettades av feber.. Förstår inte varför jag blir sämre istället för frisk någon gång? Idag har jag iallafall kollat på Vampire diaries, packat upp min resväska, städat rummet och ätit bananpannkakor till lunch. Blev hur fint som helst i rummet nu och är riktigt synd att jag inte har nån kamera så jag kan fota hur det blev.. Men ska införskaffa en ny senast nästa vecka har jag bestämt, annars blir det aldrig av!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!