Fikamysgos♥

 
Hej på er! Var inte särskilt pigg på en ny vecka när väckarklockan satte igång imorse men blev ändå en rätt bra dag. Jag och Anna tog en fika på Espressohouse efter skolan och snackade lite eventuella planer inför fredag. Har nämligen studiedag, vilket jag kommer fokusera på hela veckan för att ta mig igenom den. Men bara 3 skoldagar kvar till helg nu är ändå inte så mycket ^^.
 
Skrev klart engelskan igår precis som jag skrev att jag skulle göra så ikväll blir det att plugga samhälle och komma i säng i tid. Ska försöka få ordentligt med sömn så min förkylning förhoppningsvis ger med sig snart. Är så sugen på att träna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!