Fler tisdagar som denna tack

 
Sofie på designlektionen
 
 
 
Fina Anna
 
 
Fika med Julia
 
 
Haft en bra dag, startade med god frukost och sovmorgon, sen stog kemi och design på shemat i skolan idag. Tisdagar är riktigt sköna med 2,5h design och vi kan prata, lyssna på musik och jobba med vårt projekt samtidigt. Jag och Anna var och köpte in lite saker som saknades till bilden och designen igår så gick upp och fick pengar för det av skolan, då vi fått lägga ut själva, och vår snälla lärare ger oss en chokladkaka med motivationen "jag har så många, här får ni". Bästa!
 
Strax innan 5 mötte jag upp Julia för en fika på mysiga baresso på söder. Hjälpte henne lite med att plugga matte och satt och snacka om allt och inget. Blev lite stress hem när vi upptäckte att klockan var 5 i 7 och att vi suttit där ett tag. Nu ska jag ägna hela kvällen åt fysikplugg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!