Födelsedagsfirande nummer 2

  
 
Inte alls kännts som måndag nu på kvällen för bytte från mamma till pappa idag istället för i fredags eftersom pappa vart bortrest i Alperna och inte kom hem förän idag på eftermiddagen. Efter skolan åkte jag till körskolan och bokade in mitt första körpass hos dom nu på torsdag. Planerar att äntligen ta tag i körkortet nu så jag förhoppningsvis har det i handen tills sommaren!
 
 
Sen när jag kom hem så har jag jobbat med bloggen och nyheter på kläder.nu och bara tagit det lugnt. Nu på kvällen har alla förutom My, som är på konsert, firat Olivia i efterskott med tårta och presenter så var riktigt mysigt. Ber om ursäkt för de kassa mobilbilderna men om allt går som jag vill så kommer jag åka och köpa en ny kamera imorgon ^^ Hoppas ni haft en bra start på veckan♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!