En fullspäckad söndag

 
 
 
 
Denna dag har spenderats först på badhuset i 4 timmar. Simmat, åkt vattenruschbanor, lekt och skrattat så var helt slut efterråt. Var sista dagen på mitt gymkort idag innan det går ut så kände att jag var tvungen att utnyttja det lite. Har tänkt att byta gym till friskis för att kunna köra med mina systrar (Olivia och My) och komma igång med träningen lättare genom att hänga på dom. Nackdelen är att man inte kan simma med friskis kort, men får köpa klippkort på badhuset istället.
 
Sen när jag kom hem åt vi en sen lunch innan jag och pappa åkte ut och övningskörde. Körde med pappas automatväxlade bil till Sickla och stannade för shopping av födelsedagspresent och sen vidare hem till mamma där vi bytte bil till hennes med manuellväxellåda. Körde runt lite och träna på att koppling och mjuka växlingar innan vi lämna tillbaka bilen och åkte hem. Väl hemma var tårta uppdukat och vi firade Anna som fyller 46 år imorgon med presenter och sång. Nu blir det en standard söndagkväll med massa plugg. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!