Konstutställning, brunch och promenad på Djurgården

  
 
 
Idag var klockan ställd på 9 och ca en timme senare satt jag, pappa, Anna och syrran i bilen på väg ut till Djurgården. Fick hänga med pappas jobb på en guidad tur på Liljevalchs vårutställning innan öppningstid och var faktiskt roligare än vad jag trott. Sen när de öppnade för allmänheten vällde det in folk så hade tur som fick va där själva i en halvtimme iaf. 
 
Efter utställningen åt vi brunch på Villa Godthem som var hur god som helst. Fanns alltifrån croisanter, creme brulee och pannkakor till hamburgare, bacon och frukt. Avslutade även med en promenad i solskenet innan vi åkte hem. Underbart väder och allt är på topp om man bortser från att jag fortfarande är hostig och snorig. Men hade jag inte vart sjuk hade jag jobbat idag istället så var ändå lite skönt. Nu ska jag plugga klart och sen sova. Hoppas ni haft en bra helg, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!