Körskola och simmning

 
Har haft en fullspäckad dag idag så ska bli så skönt att få krypa ner i sängen och blunda alldeles strax. Efter skolan åkte jag direkt hem till mamma för att hämta mitt körkortsbevis och sen vidare till körskolan för min första lektion. Gick faktiskt rätt bra även om vi bara gick igenom väldigt basic grejer. Har mest kört automatväxlad bil så va lite ovant med kopplingen, men ska träna massa på det tills nästa gång.
 
Sen åkte jag hem och jobbade lite, pluggade, innan jag och My gick till Sandsborgsbadet och simmade. Torsdagar är bästa dagarna att simma där då hela poolen är öppen för motionssim och de dämpar belysningen och sätter på lugn musik. Lite spafeeling, avkoppling och träning i ett ^^. Sov så gott♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!