Skojakt och fika med fina Julia

   
 
Hade en riktigt mysig gårdag och var bland annat på stan och kollade i lite butiker med Julia samt fikade högst upp på kulturhuset. Hur mysigt som helst. Var tänkt att jag skulle hitta ett par skor eftersom båda de par jag använt nu under hösten/vintern har gått sönder och släppt från sulan. Men fastnade aldrig för några så får bli att åka in någon dag i veckan igen och leta vidare.
 
Idag har jag vart hur trött som helst så somnade till och med mitt på dagen. Så blir att lägga sig tidigt ikväll så jag får ta igen lite sömn innan skolveckan. Men blir väl något avsnitt av Vampire diaries innan dess ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!