Studiedag

 
Idag har jag haft studiedag så passade på att sova riktigt länge och fick 11 timmars sömn inatt. Vilket är väldigt ovanligt för mig. Sen gick jag upp och fixade havregrynsgröt med banan till frukost och packade till pappa och till påsk. Sen åkte jag till pappa och här har jag kollat serier, pluggat och jobbat med kläder.nu. Inte kunnat ta några bilder då min snygga syster på bilden ovan är och kollar på Let's Dance och har med sig kameran hela dagen. Men jag klarar mig bra utan ändå. Hoppas ni haft en bra fredag. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!