Valtho-sjukan vill aldrig ta slut

 
Godmorgon, sovit riktigt dåligt i natt och börjar tyvärr bli sjuk igen nu när jag äntligen trodde att jag var frisk. Inte alls bra då jag ska jobba i helgen och inte kan sjukanmäla mig något mer eftersom jag gjort det 2 jobbhelger i rad :(. Hade dessutom tänkt komma igång med träningen igen, men nu blir det att ta det lugnt ett tag till. Startade iallafall denna dag med havregrynsgröt toppat med hallon och kokos, ska försöka få i mig massa vitaminer så jag förhopningsvis känner mig bättre snart! Hoppas ni får en bra fredag, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!