39 graders feber, huvudvärk och ont i halsen

 
Chokladfondant jag bakade till familjen i onsdags ^^

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har lyckats dra på mig ett riktigt jobbigt virus så har inte haft ork till någonting. Vakna upp med ont i halsen igår men valde att åka och jobba ändå vilket inte var det smartaste då jag svimmar efter inte ens en timme där. Känndes som huvudet skulle sprängas och var alldeles svag i kroppen, men lyckades ändå sätta mig på en buss hem.
 
Väl hemma sov jag 2 timmar och var allmänt seg efterråt och idag sov jag hela 13 timmar i natt, vilket annars aldrig händer.. Typ inte gjort något idag och har knappt kunnat äta något för att det gör så ont att svälja :( Hoppas verkligen jag känner mig bättre imorgon! Dock missar jag min körlektion och provjobbningen för att jag hellre vill göra det när jag känner att jag kan ge 100%. Hoppas ni har haft en bättre lördag och söndag än mig. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!