Alla 4 på stan

 
 
 
 
 
 
Haft en väldigt lugn dag, var hemma hela förmiddagen och sen åt vi lunch ute vid halv 3. Efter lunchen åkte jag, My, Isa och Olivia till stan för att kolla i lite butiker och kom fram till att vi nog aldrig åkt alla 4 till stan utan att pappa och Anna?? Kan det stämma ens, känt varandra i över 7 år, men kommer inte på en enda gång vi gjort det iallafall.
 
Jag som inte skulle shoppa mer den här månaden och spara mina pengar till en mobil kom hem med 2 plagg.. Men får skylla på att jag inte köpt kläder (förutom klänningen igår) på evigheter! Sen åkte vi hem och köpte med oss sorbetglass och satte oss och mumsa i solen innan jag övningskörde och hämtade saker hos mamma♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!