Inför matte nationella prov

 
Bloggningen uteblev igår då plugg stog på schemat hela dagen och var helt slut när jag väl kom hem halv 9. Först hade vi skola till 4 sen åkte jag och Anna till stan och satt och snacka på donken innan hon gick till sin dans och jag promenerade till stadshuset. Väl där mötte jag upp Felicia, Julia, Nathalie och Mathilda för att plugga matte inför nationella i 3 timmar.
 
Var mattecentrum som ordnat så man kunde komma dit gratis och få material att träna på, hjälp och mackor. Även om jag redan gjort många av uppgifterna vi fick ut tidigare så var det hur bra som helst och gav mycket då vissa volontärer som var där och hjälpte till lärde ut väldigt bra. Sen när jag kom hem så var huvudet helt fullt så åt bara en falukorvsmacka, yoghurt och drack te innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!