Matte nationella

 
Idag har jag skrivit nationella proven i matte 3c och vet inte alls om det gick bra eller dåligt. Svarade på allt även om jag inte gjorde fullständiga lösningar på det jag inte fattade. Borde få minst ett C, men vill helst ha A eller B.. Men ska inte sikta in mig på nåt för då blir jag bara besviken. Var iallafall väldigt svårt prov och flera C frågor kändes som de var A poäng!
 
Efter skolan hade jag körlektion som gick sådär, var alldeles för trött och utmattad för att prestera på topp. Nu är jag hemma hos pappa och gosar med mina saknade kissar. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!