Mobilen i golvet

 
Godmorgon. Är sjukt frustrerad för tillfället för lyckades tappa min mobil i golvet precis innan jag skulle sova igårkväll så den sluta fungera :(. Så för tillfället har jag ingen mobil och kan bara skriva till folk på facebook.. Kände mig rätt handikappad när jag inte kunde lyssna på musik på väg till skolan imorse och inte visste hur mycket klockan var (då alla klockor hemma går förtidigt). Ska försöka skicka in den på lagning men antar att det är svindyrt och antagligen bättre att köpa en ny mobil istället.
 
Det positiva med idag är iallafall att jag hade sovmorgon till 12:15 och att jag ska se förhandsvisning av Pitch Perfect 2 efter skolan ^^ Utmaningen blir dock att möta upp Olivia på stan utan mobilen..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!